[etkinlik-cg] Ynt: Re: Senlik banner Qal=5F=5Fmas=5F?=

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Wed 26 Mar 2003 - 09:18:15 EST

Merhaba,

Hocam aslında ben daha güzel 2 çalışma daha yapmıştım ancak postayı yanlış yere attım herhalde.

http://www.geocities.com/onuryalazi/senlik_optimize_468x60.jpg

http://www.geocities.com/onuryalazi/senlik_optimize_120x60.jpg

Birde Burada aslında 2 haddinden fazla büyük olması ile dikkati üzerinden uzaklaştırıcı bir etkiye sahip olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden Dikkati birincil olarak çeken şey
"Linux ve Özgür Yazılım Şenliği" yazısı. Tabii bu benim
düşüncem. İsterseniz yine üzerinde çalışabilirim.

Mustafa Akgul <akgul@Bilkent.EDU.TR> :

Mersin Üniversitesi, http://www.mersin.edu.tr