[etkinlik-cg] Re: Senlik Oyun Turnuvasi Web Sayfasi

---------

From: Ahmet Dervis (ahmet@dervis.net)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 01:52:04 EST

On Mon, 24 Mar 2003 19:19:55 +0200 (EET)
Mustafa Akgul <akgul@Bilkent.EDU.TR> wrote:

> su oylamayi hemen linux.org.tr ye koyabilirmiyiz?
Hocam hemen denedim ama oylama bolumu calismiyor. Baris'a sordum haber
bekliyorum.

> bannerlardan birini de koyalim derim?
> banner koyamiyorsak logo koyalim.
Bannerlarin ikisini ekledim. Bir tane daha olacakti onu da ekleyecegim.

> senlik'in duyurusunu ne zaman yapiyoruz.
> Ben bu agirliktan biktim, bu aksam yapayim mi?
>
> ilk taslagi bu listey bu asakm, sayet pil bitmezse atiyorum !
Benim bir taslak basin bultenim var. Bunu danismanimiza editlemesi
icin yolluyorum. Kisa surede sonuc cikmaz ise bu hali ile duyururuz.

Web sayfasi da bu gun sanirim ilk surum olarak yayina baslar. Calismalari
devam ediyor.

--
Sevgiler
Ahmet DERVIS		ahmet at dervis dot net