[etkinlik-cg] Re: [linux-sohbet] Senlik logolari

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Sat 22 Mar 2003 - 02:26:06 EST

Merhaba

> On Fri, 21 Mar 2003 15:46:00 +0200
> "E. A. Murat EREN" <meren@comu.edu.tr> wrote:
>
> Son bir degisiklik daha yaptim ayni logo ustunde,
> http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/senlik/logo4.jpg adresinden
> goruntulenebilir. Elimden gelen bu sanirim.
> PS: kimseden pek ses cikmadi, vaz mi gecildi yoksa ne oldu?

Ben logolardan pek anlamam, hafif renk körü bile olduğum konusunda
şüphelerim var (?), ama bu logoları yapılacak büyük etkinliğin ana
sayfasına yerleştirildiği zaman işin ciddiyetini anlayacak insan sayısının
iki katına çıkacağına eminim.

Devam :) Şahsen, yapılan tüm çalışmalara göz atıyorum, yorum yapmasam da..

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş