[etkinlik-cg] Fw: senlik/etkinlik-cg ne durumdayiz ?

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 03:04:16 EDT

Merhaba,

 Akgul'un etkinlik-cg kurulmadan once soyle bir kendindeki bilgileri
aktardigi mesaji vardi. Ilgisiz yerlerini keserek seettim.

 Daha once 'haydi hep beraber is yapiyoruz' formatinda, herkesin her isle
ugrastigi bir topluluk oldugumuzdan dolayi; calisma grubunun baslangicinda
en buyuk sorunu 'biz calisma grubuyuz biz isimize bakalim, siz de yonetim
kurulusunuz siz de isinize bakin' kismini oturtmakta yasayabiliriz.

 Sanirim zamanla oturacaktir. Bu bir surec, teraziyi olabildigince dengede
tutmaya calismak lazim.

- dfisek

Begin forwarded message: