[etkinlik-cg] Re: Linux senlik duyurusu

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Mon 28 Apr 2003 - 10:09:34 EDT

On Mon, 2003-04-28 at 16:57, Ilker Gokhan wrote:
> Merhaba,
Merhaba,

> Daha fazla insana erisebilmek icin tum arkadaslarimiz dan
> erisebildikleri yerlerde senlik duyurusunun yapilmasi konusunda
> yardimlarini bekliyoruz.
> http://senlik.linux.org.tr

Okudugunuz veya ulasabildiginiz universite, lise ve benzeri
kuruluslardaki akademik personel ve ogrencilerin; calistiginiz
sirketlerdeki IT departmani calisanlarinin II. Linux ve Ozgur Yazilim
Senligi'nden haberdar olmalarini saglamamiza yardim edebilirsiniz.

Saygilar

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)    - Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com          - mailto: ealtin at casdb dot com