[etkinlik-cg] Re: senlik programi ikinci taslak

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 09:24:46 EDT

Merhaba,

Thu, 24 Apr 2003 14:00:30 +0300 tarihinde Alper Oguz
<alperliste@showtv.com.tr> soyle yazdi:

AO> Kuru bir tablonun üzerine banner vs koysak yeterli mi?
AO> Simdi baktim 6 salonu yan yana dizip, kagidi da 1 cm marjli hale
AO> getirince ancak 1 sütunluk bosluk kaliyor. Her seminerin altina bunu
AO> ufacik not dusebiliriz galiba.
yeterli aslinda. boy yetmeyebilir diye dusundum, en degil.

zaten herhalde haftasonu programini bir on/arka a4 sekline basmamiz
gerekecek (bir yaprak bir gun). haftaici tek basina bir a4'e sigar sanirim.

a4'leri tasarlayip pdf hale getirmekle sen ugrasabilir misin? haftasonuna
program kesinlesmis olur tamamen, pazartesi de baskiya gireriz.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694