[etkinlik-cg] Linux34

---------

From: linux34 (info@linux34.com)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 19:11:16 EDT

Merhaba ..
1-4 Mayista düzenlenecek senlikte bende kücük bir stand talebinde
bulunmak istiyorum. Fakat beni sadece bu konuda merakli ve herkeze
linuxu sevdirmeye çalisan biri olarak görmenizi istiyorum.
Malum Linux34.com insanlara linuxu sevdirmek ve türkiyede linuxu yaymak
için çalisiyor. Meslegimden dolayi Linux ile ilgili t-shirt sapka ve
buna benzer promosyon malzemeleri ile hizmet vermek istiyorum.

Tek zorlandiğim konu stand için benden talep edeceginiz ücret olcaktir.
Malum maasla calisan biri olarak beni epey zorliyacaktir. Firma bazinda
calismadigim için lütfen ücret konusunda bana yardimcı olmanizi rica
ediyorum.Hem Senlik adina Linux34.com un ürünleri senlige renk
kazandiracaktiır hemde kendimi ifade etme acisindan benim içinde iyi
olacaktiır. Stand ücreti konusunda Benden Yardimlarini Esirgemeyen LKD
ye şimdiden tesekkür ederim.
Not: Eger Stand için Senliğe katilabilirsem calistigim firmadan senelik
iznimden 4 gün verilmesini talep edecegim. 4 gün boyunca senlikteki
arkadaslarada yardimcı olabilirim

Saygilarimla.
Erdogan Bilgici
Linux34