[etkinlik-cg] akgul'den haberler

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 10 Apr 2003 - 06:08:56 EDT

Merhaba,

 Az once Akgul Hoca ile konustum, Kars'ta imis. Ondan notlar :

 - HP, Intel ve EMO ile sponsorluk icin gorusmus ona geri donecekler.
 - Ona iki hafta once donmesi gereken BTG'yi aramis, kimseyi bulamamis not
birakmis.
 - Ahmet sana ulasamiyormus (ben de baska bir konuda sms atip
ulasamamistim), Yildiz ile gorusmelerin hangi asamada oldugunu ogrenmek
istiyor. Toplantilarda telefonu kapali oluyor ama oglen/cay aralarinda ve
aksam ulasmak mumkun. Kestane kebap acele Akgul ile baglanti kur.
 - Cumartesi gunu internetin dogumgunu nedeniyle Ankara'da olacak,
aksam bu nedenle verilecek kokteylde ya da sonrasinda gorusebiliriz ona
gore kendinizi ayarlayin diyor (ayni aksam Samsun'a yola cikacak).

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694