[etkinlik-cg] odul ve plaketler

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Tue 08 Apr 2003 - 16:58:05 EDT

Merhaba,

  "Yilin Penguenleri" odulleri icin bugun plaketcilerle gorustum.
  Farkli boyut ve adetler icin fiyat aldim.

boyut 5 adet icin tanesi 15 adet icin tanesi 50 adet icin tanesi
            ================== =================== ===================
  12x16 10 milyon 8 milyon 7 milyon
   9x12 7.5 milyon 7 milyon 6 milyon

  (Bu fiyatlara KDV eklenecek.)

  Eger logoyu kabartmali (gobek vs.) seklinde yaparsak plaket ba$ina
  500.000 TL eklenecek.

  Bir de salonlarin kapilarina asilabilmesi icin "salon1" vb.
  yazilabilecek bir plastik sordum. Ona da tanesi 1 milyon fiyat
  aldim.

  15 ya da daha az sayida plaket hazirlanmasi icin en az 1 hafta
  onceden (22 nisan) isim vb.nin verilmesi gerekiyor. Bu yuzden web
  sitesinde once aday belirlemeye ve cok kisa zamanda da oylamaya
  bir an once gecmemizde fayda var. Web icin Devrim (Gunduz) sanirim
  artik sen baglanti kurabiliyorsun. Web tasarim sponsorumuzun aday
  belirleme sayfasini yerlestirmesi icin baglanti kurabilir misin?

  Web sitesi demi$ken Ahmet'in acilen istedigi hareketli banner'lar
  vardi Onur Yalazi'nin 30 Mart, benim de (Murat Eren'inkileri
  hareketlendirerek) 31 Mart'ta gonderdigim.
  Bu banner'lari web'de goremedim. Onlar da Afis/banner bolumune
  yerlestirilebilir sanirim.

Herkese kolayliklar,
Didem

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811