[etkinlik-cg] Linux34

---------

From: bilgici erdogan (info@linux34.com)
Date: Sat 05 Apr 2003 - 10:36:55 EST

> Mustafa Akgul Internet Haftasi nedeniyle Sali sabahi iki haftalik
sefere
> cikacagindan (ve donuste senlige sadece 10 gun kalmis olacagindan),
> Ankara'da olup katilabileceklerle Pazartesi aksam bir yuzyuze toplanti
> yapalim dusuncesindeyiz isleri hizlandirmak icin.

slm :) Acaba Toplantıda benim stand isteğimide belirtebilirmisiniz.
Malum tek kişilik bir çalışma yaptığım için Stand açmamda sizlerin bana
çok büyük bir yardımı gerekmektedir. bilgi ünivers. kısa bir görüşme
yapmıştık Akgül Hocamızla ..Bana gerekli yardımların fazlasıyla
yapılacağıda inanıyorum.

NOT: 4 gün sürecek olan senlige, calistigim firmadan senelik iznimi
istiyecegim (4gün icin) Sizlere hem yardimci olurum hemde Standimin
basinda buluabilirim.

--
Erdogan Bilgici
Linux34.com