[etkinlik-cg] Ynt: Re: Ynt: Re: Ynt: senlik web sitesi

---------

From: Tulkas (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Tue 01 Apr 2003 - 03:11:15 EST

Ozellikle Conrad, Serencebey, Sabanci Ilkogretim ve Sait Ciftci onemli
kerteriz noktalari. Buralari biraz daha vurgulamakta fayda var derim.
Universitenin tek arac girisi var, haritada barbaros bulvarini kesen ve
yildiz caddesi olarak gosterilen yola dik olan hamam sokak.serencebey
parkinin tam uzeri. arac yolu olarak yalnizca orayi isaretleyebilirsiniz.
ikinci yaya girisi ise ytu duragi olarak isaretlenen sait ciftcinin
karsisindaki duragin orasi.