[akgul-duyuru-228] inet-tr'06 - Aktif katilim cagrisi

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 17 Sep 2006 - 21:00:34 GMT

                                         Internet Teknolojileri Dernegi
                    X1. TURKIYE'DE INTERNET KONFERANSI

                             21-23 Aralik 2006

                    TOBB Ekonomi ve Teknoloji Universitesi
                               Ankara

                         AKTIF KATILIM CAGRISI
                          (2. cagri)

Turkiye'de Internet ile ilgili gruplari biraraya getirerek Internet'i
tum boyutlariyla tanitmak, gelistirmek, tartismak, Internet
teknolojileri araciligi ile toplumsal verimliligi artirmak ve toplumun
dikkatini olabildigince bu yone cekmek amaclariyla, 1995'den beri her
yil yapilan, ulusal boyutta bir konferans duzenlenmistir. Konferansa
bildiri sunma, egitim semineri verme ve tartisma grubu/acik oturum
duzenleme seklinde aktif katilim davet edilmektedir.
Konferans kayit olan dinleyecilere aciktir.

Bu yil agirlik verecegimiz konular: Bilgi Toplumu Stratejisi,
yeni duzenlemler,İnternet ve Toplum olacaktir.
Güncel konuların tartışılacagı oturumlar,
Sivil Toplum Kuruluşlarinin İnternet projeleri,
internet yayinciligi ve geniş toplum kesimlerine hitab edecek
seminerler öne cikacaktir.

            Konferansin Ana Konulari

   E-turkiye, e-devlet, e-donusum, eavrupa ve bilgi toplumu
   Turkiye'nin Bilgi Toplumu Stratejisi ve Eylem Planı
   Mobil Ağlar, Teknolojiler ve Uygulamalar
   Telekomda Serbestleşme, İnternet ve duzenleyici kurullar
   Elektronik İmza
   Internet'te guvenlik; virus, spam, bireysel savunma
   Gizlilik, Bireysel haklar, kisisel verilerin korunması
   E-devlet, Kamu Aglari ve etkin devlet: Turkiye Deneyimleri
   Yeni Internet teknolojileri
   Dunyada ve bizde Internet altyapisi
   Turkiye'de Internet'in yapilanmasi, STK'lar, Co/self-regulasyon
   Internet'te Turkce kullanimi ve Icerik
   E-kutuphanecilik, Enformasyon kaynaklari, indeksleme ve tarama
   Elektronik yayincilik ve basin
   E- ticaret, E-is, M-ticaret ve Yeni Ekonomi
   Internet ve Medikal Bilisim
   E-tarim, Tarimsal Bilisim
   E-egitim, okullarin internete taşınması
   Ozgur yazilim, acik kaynak, edevlet ve e-turkiye
   Internet'in sosyal boyutlari
   Internet'in yasal boyutlari
   Internet, demokratiklesme, toplumsal denetim ve siyaset
   Araştırma/innovasyon ağları, 7. çerceve ve teknoparklar
   E-kültür, sayısal bölünme, internet evleri,

Konferans dili Turkce'dir. Bununla birlikte, ayri bir oturumda
sunulmak uzere Ingilizce bildiri basvurulari da kabul edilecektir.
Basvurulari, tam metin bildirileri ve calisma grubu onerilerini
asagida tanimlanan sekilde 1 Kasım 2006 'e kadar iletiniz.

Tum basvurularin elektronik yapilmasi gerekir.
Bu yil yeni bir konferans yazilimi kullaniyoruz. Tam metni basvuru
sirasinda sunuyorsunuz. Daha sonra duzeltmek mumkundur.
Ama, en azindan genisletilmis ozetle baslayin. Basvuru adresi:

http://openconf.inet-tr.org.tr/

   Klasik bildiri : Bilimsel yazim kurallari cercevesinde yazilmis
genis ozet ya da tam bildiri metni, en fazla sekiz A4 sayfa. Birinci
sayfada em kimlik bilgisi (yazar adi, calistigi kurulus, telefon,
faks ve elektronik posta adresleri) bulunmalidir.
Metnin duzenlemeye ve Internet uzerinde konmaya uygun elektronik
kopyasi, html, doc, TeX dosyalari tercih edilir.

     Elektronik bildiri: Herhangi bir Internet yazilim araci ile
okunabilecek, gosterilebilecek ya da dinlenebilecek cokluortam bildiri.
Sinirsiz form ve boyut. Basinda kimlik bilgisi.

    Egitim semineri onerisi: Baslik, sure, azami katilimci sayisi,
anlatilacak konularin azami bir A4 sayfasina sigacak tanimi,
egitimin verilme sekli, donanim ve yazilim gereksinimleri, onerenin
kimlik bilgisi.

    Tartisma grubu/acik oturum onerisi: Baslik, sure, beklenen katilimci
sayisi, tartisilacak konularin tanimi, onerenin kimlik bilgisi.

Tum bildiriler ve sahiplerinin izni varsa egitim seminerleri notlari
elektronik ortamda sunulacaktir.

 Her turlu iletisim icin : bilgi@inet-tr.org.tr

                http://inet-tr.org.tr/

                http://openconf.inet-tr.org.tr/

Notlar:

1. Pek cok detay daha sonraki duyurularda ve
http://inet-tr.org.tr/ yoluyla iletilecektir.

2. Konferansi destekleyen Sivil toplum orgutleri, ve
cesitli kurullar daha sonra duyurulacaktir.

3. Konferans sponsorlarini belirleme surecindeyiz. Bu konuda
katkida bulunmak isteyenler dogrudan bilgi@inet-tr.org.tr
adresine yazsinlar ve/veya bizimle temasa gecsinler.

Saygilarimizla

Inet-tr Yurutme Kurulu