[akgul-duyuru-232] AB 07 - Aktif katilim Cagrisi

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 19 Nov 2006 - 23:58:48 GMT

                Aktif Katılım Çağrısı

                AKADEMİK BİLİŞİM 2007
                                31 Ocak -2 Subat 2007
                        Dumlupınar Üniversitesi
                                        Kütahya

http://ab.org.tr
http://openconf.ab.org.tr
http://ab2007.dpu.edu.tr
http://www.dpu.edu.tr

Üniversitelerde bilgi teknolojileri konusunda ilgili
grupları biraraya getirerek, bilgi teknolojileri
altyapısı, kullanımı, eğitimi ve üretimini
tüm boyutlarıyla tanıtmak, tartışmak,
tecrübeleri paylaşmak, ve ortak politika oluşturmak
amaçlarıyla ulusal boyutta Akademik Bilişim 2007
konferansı, bu yıl 31 Ocak -2 Subat tarihlerinde
Kütahya'da Dumlupinar Üniversitesinde yapılacaktır.
Konferansta davetli bildiriler, eğitim
seminerleri ve yapılandırılmış çalışma
grubu/açık oturum türü etkinlikler
yapılacaktır. Konferans ilgili herkese açıktır;
ve bu konularda katkı bekliyoruz.

Ana Konular

# Ağ ve Sistem Yönetimi
# Elektronik Kütüphaneler
# Yüksek Başarım, Grid ve Kümeleme
# Yazılım Geliştirme Ortamlari
# Yeni Teknolojiler
# Güvenlik Sistemleri
# Temel Bilişim Eğitimi
# E-ogrenme, Uzaktan Eğitim, Internet Destekli Eğitim
# Medikal Bilişim
# Tarımsal Bilişim
# Web Kurulumu ve Yönetimi
# Mobil Ağlar ve Uygulamalar
# Bilgi Toplumu ve Bilgi Ekonomisi
# Araştırma Ağları, 7. Çerceve ve Teknokentler
# Açık Kaynak Kodlu Sistemler
# İstenmeyen Trafik: Spam, Virus, PP
# Üniversite Bilişim Sistemleri
# İnternet Servislerinin Çalıştırılması
# Kurumsal İnternet Politikaları
# Ulusal, Kurumsal ve Kampus Ağlar
# E-iş, e-ticaret, M-ticaret
# Veri Madenciliği
# Veri Tabanı ve Yönetimi
# Yazılım Mühendisliği
# e-devlet, kamu yönetimi ve yönetişim
# Gömülü Sistemler
# İnternetin Toplumsal Boyutları
# Kriptoloji ve e-imza
# Web Servisleri
# Diger Konular

Egitim Seminer Konuları

# Ağ ve Sistem Yönetimi
# Bilgi ve Bilişim Güvenliği
# Web Servisleri
# Açık kaynak yazılımları
# DNS ve E-posta sistemleri
# İçerik Yönetim Sistemleri
# Web - Veritabanı arayüzü ve CORBA
# Perl, Python, F
# PHP
# Java
# C, C++, C#
# Tarama Mekanizmaları
# Samba
# Squid
# SGML, HTML, TeX, pdf
# XML
# Ruby On Rail
# Virus ve Spam Filtreleme
# P2P ve İstenmeyen Trafik
# Kriptoloji ve e-imza
# Kümeleme mimarileri
# Yazılım güvenliği
# Linux

- Konferans dili Türkçe'dir. Yurt dışından gelen
konuklar İngilizce konuşacaklardır.

- Davetli Bildiri: Akademik Bilişim konusunda son
gelişmeleri, eğilimleri özetleyecek dinleyicilerin
ufkunu açacak konuşmalar,

- Bildiri: Deneyimleri, kuramsal katkıları, yeni ve
farklı uygulamaları anlatan kısa sunumlar

- Eğitim semineri önerisi : Yeni teknolojiler veya çok
ihtiyaç duyulan konularda notlarla desteklenen
tanıtıcı, pratik yönü olan seminerleri

- Tartışma grubu/açık oturum önerisi :
Karşılaşılan sorunlar, ortak çözüm
arayışları, tecrübe paylaşımına
yönelik, katılımcıların hazırlıklı
olarak geldiği yapılandırılmış ortamlar.

- Tüm bildiriler ve sahiplerinin izni varsa eğitim
seminerleri notları elektronik ortamda sunulacaktır.

- Bildiri özetleri, Tam Bildiri Metinleri ve Oturum
önerileri 5 Ocak 2007 tarihine kadar
openconf.ab.org.tr webinden gönderilmelidir.

- Konferansa sponsor aranmaktadır. Konferansla alanı
içinde Bilişim Fuarı açılacaktır.
Sponsor olmak isteyenler bizimle
                   bilgi@ab.org.tr
yoluyla temasa geçsinler.

-Konferansa katilmak isteyenlerin
http://ab2007.dpu.edu.tr/
adresindeki DPU webinde kayit olmalari, konaklama, ulasim ve
benzeri konular icin bu webi takip etmelerini bekliyoruz.

Her türlü iletisim için:
bilgi@ab.org.tr http://ab.org.tr/