[Envanter-cg] staj basvurusu sorgusu

From: Ogz (comp.ogz@gmail.com)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 20:25:33 EET

Herkese merhaba.
Bilgisayar mühendisliği 2. sınıf öğrencisiyim. İşlem sistemi olarak
Debian-Sarge kullanıyorum. Yazın linux üzerinde kendimi geliştirebileceğim,
açık kaynak kodlu yazılım kullanan veya destekleyen, bu ortamlarda
yazılım/çözüm geliştiren bir firma/şirket de staj yapmak istiyorum.
Başvuru yapabileceğim Izmir çevresinde bir kurum var mı? Bilgisi olan
paylaşırsa sevinirim. Sizde Izmir'deki özgür yazılıma destek veren
şirketlerin bir envanteri var mı? Bunu paylaşabilir misiniz?

Saygılarımla.
Oğuz Yarımtepe