[envanter-cg] Re: is/zaman plani

From: gokhan@mira-soft.com
Date: Mon 20 Sep 2004 - 11:13:59 EEST

Selamlar, Son iki haftadır hayli yoğundum. Bir cevap bile yazamadım. Salı gününden sonra Ankara'da yapılacak bir toplantıya ya da net üzerinden bir görüşmeye uygun olacağım. Cidden bir el verip envanter cg yi ayaklandırmak lazım. Herkese kolay gelsin, Gökhan http://www.mira-soft.com -----Orjinal Mesaj----- Kimden: Burak DAYIOGLU <dayioglu@metu.edu.tr> Gönder: Pzt, 20 Eylül 2004 10:45:47 Kime: envanter-cg@liste.linux.org.tr Konu: [envanter-cg] Re: is/zaman plani Baris Metin wrote: > Merhaba, > Envanter-CG için bir iş zaman planımız var mı? Yoksa oluşturmaya ne > dersiniz? Selam Baris, Aslinda kaba taslak bir program kafamizda vardi. Sen yazili calismak istiyorsun; cok uygun. Olusturalim... Once liste arsivlerine de bir goz atar misin? selamlar, -bd