[Edergi-cg] Liste Kapanışı

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Wed 07 Jun 2006 - 17:59:35 GMT

Merhaba Arkadaşlar,

Edergi-cg yönetimi olarak, dergimizi daha düzenli ve kaliteli hale getirmek
amacıyla, Penguence üretim süreçlerinde değişiklik yapmak kararı almış
bulunuyoruz.

Bu kararlardan biriside dergi üretim sürecini daha geniş bir ekip ile
gerçekleştirmek.

Bunun için şu anda aktif olarak kullanılmayan edergi-cg listesini dergi
mutfağı olarak değerlendirmeyi planlıyoruz. Dolayısı ile dergi mutfağında
görevli olmayanların üyeliği sonlandırılacak ve liste kapalı bir hale
getirilecektir.

Bugüne kadar bu listede tartışılmış konular ( dergi içeriği, yapısı vb )
linux, linux-sohbet listelerine taşınacaktır.

Bugüne kadar Penguence'ye vermiş olduğunuz destek için teşekkür eder,
desteğiniz devamını dileriz.

sevgiler,
Hakan Uygun