[Edergi-cg] özür dilerek soru soracam

From: Ezizmuhamet Muhammetkuliyev (Eziz@simetri.com)
Date: Tue 13 Sep 2005 - 19:49:37 EEST

Arkadaşlar merhaba,

Bu listeye nasıl olduysa üye olmuşum, yazılar geliyor sizden okuyorum ortaklaşa dergi çıkarıyorsunuz.

Anladıgım kadarı ile de Linux uzerine yazılar yazıyorsunuz. Ben tamamen Windows platformundan geliyorum (az php az freebsd ama az, derginin hiçbir sayısını da görmedim) , güzel birşeyler yapıyora benziyorsunuz, boş vakitlerimde katkıda bulunmak isterim ama konuları bilmiyorum hiç.

Acaba birileri ne konularda yazı yazılıyor soyleyebilir mi? Şoyle liste halinde olsa çok memnun olurum.

Saygılarla
Eziz MUHAMMED