Re: Ynt: Re: Ynt: [Edergi-cg] Dergi Çalışmaları Kötü

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 13:55:33 EEST

Merhaba,

Şu ana birinci öncelik Penguence dergisini çıkarmak. Takdir edersin ki
olmayan bir dergi için web sitesi düzenlemek çok makul bir iş değil.

Evet derginin yayınlanması için gerekli olan web sitesi işleyişi için de bir
ekip toplamak gerekiyor.

Web sitesi içinde yapılacak iş olarak önümüzde, web sitesi tasarımı ve
uygulamasının elden geçirilmesi bulunmakla beraber yeni sayının hali hazırda
bulunan sitede değişiklik yapmadan yayınlanması taraftarıyım. Bu elimizdeki
sürenin yeni bir şey hazırlamak için yeterli olmamasından kaynaklanıyor.

Site tasarım ve uygulamasının ötesinde her sayının web üzerinde
yayınlanmasından sorumlu olacak bir ekip oluşturulacak.

Bu ekibi oluşturmak için, bir kaç güne kadar ( dergi tasarımları
hazırlandığında ) dergi-cg'de bir iş ilanı da açılacak. Gönüllüler ile
görüşülecek ve bir ekip oluşturulacak.

Eğer gönüllü isen bu işler için şimdiden görüşmeye başlayalım.

Fakat şunu da belirtmem gerek ki daha önce listeye göndermiş olduğun hiç bir
eposta da bu işe talip olduğuna dair herhangi bir şey belirtmemişsin. Ayrıca
daha önce grafik çalışmaları için bir ekip toplamaya çalıştığımızı katılmak
isteyip istemediğine dair sana göndermiş olduğum epostaya da cevap
vermemiştin. ( ekte )

Bununla birlikte bu kadar ısrarla iş yapmak isteyen herkese kapımız açık.

Birlikte daha iyi işler çıkarmak üzere
Hakan Uygun

Çar 07 Eyl 2005 12:24 tarihinde, M.E.B. şunları yazmıştı:
> Hocam peki o zaman site neden hala değişmedi. Verin bana ben yapayım
> diyorum size. Hodri meydan. Bunu daha öncede söylemiştim. Ama değerlendirme
> olmadı. Ve grup aktif olandan bu yana hiç değişmedi gibi birşey yani....
> Dergi için  şu sorulabilir :
>
> hangi bölümleri ekleyelim. Kim kendine köşe istiyor?Dergi dağıtımı iyi
> mi?.......

attached mail follows:

Merhaba Mehmet

Yeni bir dergi yönetimi ve iş ekipleri oluşturmaya çalışıyoruz.

Öncelikle dergi tasarımı konusunda çalışacak ardında da her sayı için kapak
başta olmak üzere gerekli grafik tasarım işlerini üstlenecek bir çalışma
grubu oluşturmak istiyoruz.

Bu konularda fikrini ve birlikte neler yapabileceğimizi öğrenmek
isteriz.

iyi çalışmalar,
Hakan Uygun