Re: Ynt: [Edergi-cg] Dergi Çalışmaları Kötü

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 09:59:34 EEST

Merhaba,

Dergi çalışmalarına katılma isteğiniz bizi çok mutlu eder.

Kabul ediyorum ki dergi üretim sürecinin dergi-cg ile birlikte daha kollektif
bir şekilde gerçekleştirilmesi gerekiyor ( ki daha önce göndermiş olduğum
hedeflerde bu açıkca belirtilmişti ) fakat içinde bulunduğumuz süreçte dergi
yönetimi olarak bizlerde birşeyleri yeni yeni toparlıyor, tecrübeler
ediniyoruz. Dergi-cg'yi çalışmalara katmanın yollarını hep birlikte
bulacağımızı düşünüyorum.

Fakat şunu da belirtmeliyim ki çalışmalara katılma talebinin de sizler
tarafından olumlu yaklaşımlar olarak ifade edilmesi çalışmalarımızı
kolaylaştıracaktır.

10-08-2005 tarihinde gönderdiğim hedefler ve neler yapmayı düşündüğümüze dair
epostaya sadece Server Acım ve Seyfi Genç cevap yazdılar... Ki bu eposta da
dosya konusu olarak "Linux'a Göç"ü düşündüğümüzü, yardım ve önerilerinizi
istediğimizi yazmıştım.

Ayrıca 05-09-2005 tarihinde gönderdiğim epostada da dergi çalışmalarında ne
durumda olduğumuzu bildirip, hem dosya hem de ropörtaj için soru, öneri ve
yardımlarınızı istemiştim. ( Ropörtaj henüz yapılmış değil, yapılabilmesi
için fikirlerinizi ve yardımlarınızı istiyoruz. Eğer bir ifade bozukluğum
varsa düzeltmiş olayım )

Dosya konusu ve ropörtaj sorularının neler olacağı konusunda önerilerde
bulunmak ve hatta bir kısmını üstlenmek, dergi çalışmalarına katılım için
sizce de iyi birer başlangıç noktası değil mi?

güzel günler,
Hakan Uygun

Pts 05 Eyl 2005 23:16 tarihinde, M.E.B. şunları yazmıştı: