Re: [Edergi-cg] Yenileyicinin İşlevi

From: izlem Gozukeles (izlem.gozukeles@emo.org.tr)
Date: Mon 21 Nov 2005 - 13:53:37 EET

Cok iyi ya :)
Soyle bir karikatur olsa ne guzel olurdu:
Bir yazi:
"Komsusu acken kendisi tok olanin..."

Bir adam Windows'ta yazi yaziyordur, O sirada kapi calinir. Komsunun oglu
donem odevini hazirlamak icin office cd'si istemektedir.
Bizim windows'ta yazi yazan arkadas iceri girer, cd'yi getirir.
Tam verirken BSA (Ethem Derman'in deyisiyle Bilisim Sektorunun Azraili :) )
yetkilileri adamin uzerine cullanir...

Sonra da bunun Linux ve Open office'li olanini yapariz. Guzel komsuluk
icin, Ozgur Yazilim kullanin :)

ibrahim izlem Gozukeles