Ynt: Re: [Edergi-cg] Tartışma gereksiz mi dersiniz

From: M.E.B. (meb_net@mynet.com)
Date: Thu 26 May 2005 - 16:02:23 EEST

Arkadaşlar programı seçeyim derken dergiyi çıkartmayı unutuyorsun . Tasarımı yapacak arkadaş varsa benim yardım edeceğim bir nokta kalmıyor sanırım. Varsa söyleyin. Program üzerinde bu kadar tartışmayalım. Madem bi misyonumuz var açık kodlu gimp kullanın derim. Ama photoshp kullancaksanız ben yardım edeyim.

Kolay gelsin arkadaşlar.