[Edergi-cg] Penguence Sayi2 Kapak tasarimi

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 21 Mar 2005 - 13:27:05 EET

Merhabalar...

Sayi 2 icin ornek bir kapak tasarimi elimize ulasti. Su adreste yer aliyor:

http://edergi.linux.org.tr/sayi2-kapak-temp.jpeg

Bu deneme amacli bir tanesi. Sizlerden de kapak tasarimlari bekliyoruz.
Dergide yer alacak konulardan bazilari kapak ta var. Oradan fikir
edinilebilinir.

Tasarimlar icin son tarih 24 Mart persembe gunu 16:00.

yardim etmek isteyen grafikerler old. hatirliyorum bu listede:)