[Edergi-cg] bilgi

From: Ahmet Aslan (ahtaslan@stu.inonu.edu.tr)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 14:13:06 EET

"Ben tam bir bilgisayar hastasiyim diyebiirim ama...linux u ogrenmeyi cok
istiyorum...ben inonu universitesi bilgisayar ogretmenliginde okuyom...linux
konusunda bilgilerimim pek yeterli olmadigini dsusunuyom ...bu konuda bana
kaynak tafsiye ederseniz sevinirim...........veya
linux hakkında bigileri anlatan bir cd ...