Re: [Edergi-cg] Penguence - Platform windows :)

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 18:09:36 EET

Merhabalar...

Quoting talat uyarer <uyarertalat@hotmail.com>:

> Doruk abiye bende katılıyorum cok hos suan itibariyle benim bildigim 1000
> okuyucumuz oldu :) acaba gercekten dergimiz ne kdar okunuyor yada kac kez
> indirilmistir sizce ? Yani kac okurumuz var ?

Acikcasi bilmiyoruz ama tahmini 1500'den fazla insana ulasmisizdir herhalde.
yeni hazirlamakta oldugumuz penguence sitesinde PDF halini kac kisinin
indirdigini
takip edebilecegiz.

Derginin okuyucu sayisini artirabilmemiz icin 1 Nisan'da derginin cikisi ile
klavyelerimizin uzandigi her site, forum,liste vb. duyuru metni gecmemiz gerek
diye dusunuyorum. neden dergimiz 5000+ kisiye ulasmasin?