Re: [Edergi-cg] Senlik ozel?

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sat 04 Jun 2005 - 10:11:12 EEST

Merhaba,

On Thu, 2 Jun 2005, A. Murat Eren wrote:

> Senlik özel sayısı planı vardı ne oldu diye merak ettim.. Vaz mı geçildi?

Geç yanıt için kusura bakma. Vaz geçilmedi tabii ki. Ancak 1-2 gün
gecikebilir. Benim ani bir il dışı ve de ardından yurt dışı durumum
olacak; umarım yarın akşam derginin ilk sürümünü listeye gönderebileceğim.
Düzeltip salı günü vs duyururuz.

> Bir de 3. sayı çalışmalarında bir gelişme var mı? Belki listeye yansımıyordur
> diye düşündüm. Merak işte :)

Elimizde birkaç yazı var. Sanırım Erhan elimizdekileri toparlıyor şu anda.
Durumu listeye geçeriz. Üstte belirttiğim durum nedeniyle kısa bir süre (1
hafta?) e-postalarımı okuyamayabilirim, belirteyim.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr