Re: Ynt: [Edergi-cg] E-dergi calisma grubu

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 13 Jul 2005 - 16:49:06 EEST

Merhabalar...

Quoting "M.E.B." <meb_net@mynet.com>:

> 2. sayımız çıkmış ama açıkcası söylediğim önerdiğim hiç bir
> hususta görüşlerim dikkate alınmamış.

> E napayım ben böyle bir organizasyonda yani !

Gorev degisikligi sebebiyle e-dergi calisma grubunda istenmeyen ve ongorulemeyen
aksakliklar yasandi. Uzgunuz. Cok kisa bir zaman icinde calismalar yeniden
baslayacak. Bu surecte de herkesin oneri ve elestirileri e-dergi calismasi icin
cok degerli.

Biraz liste arsivini karisitirdim. sizin yaptiginiz oneriler ile ilgili oneriler
grupta zaten cevaplanmis. Mesela "secme siteler bolumu" olsun demissiniz. Ama bu
bolum zaten var ve sorumlu arkadasimiz (Arda Cetin) bu isi cok guzel bir sekilde
yapiyor.

Diger onerilerinizden biri tasarimda destek olmak yolunda. Photoshop veya Corel
kullandiginizi soylemnissiniz. Temsil ettigimiz, savundugumuz yazilim anlayisi
geregi burada cok kisinin ortak fikri ile GIMP kullanmanin, ozgur grafik
programlari kullanmanin gerektigi belirtilmis. Yani kimsenin onerileri dikkate
almadigi gibi bir durum yok kanimca.

Ayrica bu e-dergi hepimizin dergisi. Aksakliklari duzeltmekte hepimizin ortak
sorumlulugu. Es-kaza elestiri ve oneriler dikkate alinmamis ise de bunu yapici
bir dil ile ifade etmek hem e-dergi icin hemde emek harcayan herkes icin daha
guzel olacagi kanisindayim.

Uzun bir sure e-dergi calismasindan uzak kalacagim. Elimden geldigince yine
destek olmaya calisacagim.

Sevgiler,