Re: [Edergi-cg] Penguence - PR2

From: Ali Erdinç Köroğlu (erdinc@erdinc.info)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 11:18:06 EET

Selamlar herkese isim konusunda fikir belirtmek isterim geçmi oldu bilemiyorum ama.. :)
LKD2, LKDkare, LKDexp2, LKDergi (çok tuttum) içinde LKD geçmeli çünkü bizim dergimiz sonuçta.
Kısa ve çarpıcı bir isim olması hatırlanması ve ilgi çekmesi açısından daha önemlidir.
Sonuçta derginin adı siyasi akımlarla karıştırılmamalı ve bizim başımızıda ağrıtmamalıdır.