Re: [Edergi-cg] EDergi - isim

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 18 Jan 2005 - 18:08:59 EET

Merhabalar,

Tek başına "Özgür" kelimesi, sol söylem veya anarşist çağırışımlar
yapıyor. Bu ideolojileri kötülemiyorum, ama, bizim yapacağımız şey
sadece Linux'la ilgili olduğu kadar özgürlük ise, Özgür yaşam bunu çok
aşan bir ifade olur. Yani sadece linux kurulup kullanmakla özgür
olunabilir mi mesela? Hayır ben de taraftarım Özgürlük kavramını
yayacak, derinleştirecek faaliyetlerde bulunmaya, ama, LKD bünyesinde,
linux adı altında değil.

Benim özgürlük kavramımı merak edenler, aşağıdaki linke bakabilir. Bilen
bilir, bana Linux'u sevdiren de temelde felsefesidir.

http://www.freedom-force.org

Ama dediğim gibi, özgürlük kavram olarak Linux'u çok aşar, siyasi,
ekonomik, bir sürü açılımı olur. Onun da yeri ne LKD, ne de dergisidir
bence.

Benim şimdiye kadar en beğendiğim isim "Penguen'ce".

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.