Re: [Edergi-cg] Biraz da gülelim

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sun 20 Feb 2005 - 15:26:30 EET

Merhabalar,

Çok şükür, aynı ifadeyi Linux için kullanacak olursak, "Eğer Araba
Sanayii son 14 yıl içerisinde Linux ve açık kaynak yazılım kadar hızlı
gelişmiş olsaydı, Arabalar ücretsiz (veya hurda metal parasına)
dağıtılırdı ve isteyen kendi istediği gibi özelleştirip, Jipe, Tanka
veya Panzere, İlk yardım aracına ya da itfaiye arabasına, uçağa ya da
helikoptere, hatta uzay mekiğine bile dönüştürebilirdi. Üstelik, bir
kere doğru düzgün yapılan bir araba, ömrü boyunca tamire bakıma da
ihtiyaç duymaz, güneş rüzgar gibi enerjileri son derecede etkin
kullanarak, sıfır maliyetle dünyayı dolaşabilirdi. Eğer insanlar
uyarlama tamir ve bakımı da, kendisi yapmak istemiyorsa, bu işi zevk
için yapan gönüllülere, veya birbirinden tamamen bağımsız
profesyönellere yaptırabilirdi..."

Bunun için, sanırım Volkswagen'in bile bir itirazı olamaz...

Ne dersiniz?

Böyle bir şeyi düzenleyip dergiye koyalım mı?

İyi çalışmalar...

Özer Tayiz.