Re: [Edergi-cg] kim kimdir?

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Thu 17 Feb 2005 - 11:08:58 EET

Merhaba,

Tabi siz bilirsiniz ama, örnegin Akgül Hoca' nin az önce attigi
e-postadaki isimlerin hicbirisi hakkinda yaklasik olarak ne is
yaptiklari disinda bir sey bilmiyorum. Ben bile bilmiyorsam cok az adam
biliyordur herhalde. Kastim Akgül Hoca gibi toplulugun zaten parlayan
isimlerini zikretmek degil de, az tanidigimiz adamlari herkesin
tanimasini saglamak; bir sinerji yaratmakti :-)

Ayrica "yabanci" insanlarla ilgili ne biliyoruz da e yazacagiz allasen?
RMS ile ilgili GNU projesi disinda neler yazabiliriz mesela?

Neysem, siz bilirsiniz gene de.

Sevgiler,

Baris Ozyurt