Re: [Edergi-cg] sonraki sayilar icin "sayfa adedi" onerisi

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 13:34:41 EET

Merhabalar...

Quoting Bülent Bolat <bbolat@yildiz.edu.tr>:

> İstarseniz her sayı için en az 32 sayfayı hedefleyelim. ama daha önce
> birisinin de belirttiği gibi, dergide en fazla sayfa sayısı olmaz,
> olmamalı. eğer bir ay içerik 40 sayfa olursa o ay 40 sayfa çıkalım
> derim. bir başka hatırlatma da yazım hataları üzerine, daha önce de
> söylediğim gibi günde 3-4 sayfa hızıyla tashih yaparım. isterseniz
> basıma girmeden önce yazıları yollayın bana, elimden geldiğince
> düzelteyim.

1.sayi icin o yapiyi oturtamadik. Nor almisim. Gelen yazilari sana duzenli
olarak ulastiracagim 2 sayi icin. Dun 2. sayinin sablonunu tamamladim(Scribus
sablonu)

Surec daha hizli ilerleyecek. yazilar gelince sana user id ve pass gonderecegim.
Boylece sen yazilari webden online ooo belgesi olarak indirip, duzenleyip gene
webden gerekli dizine yerlestireceksin.

Adini redaktör derler galiba..oraya ekliyorum.

yardimin ve destegin icin tesekkurler:)