[Edergi-cg] 2. sayı için yazılar

From: erkaN kaplaN (erkan@linux-sevenler.org)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 14:21:35 EET

Selam,

1. sayı (PR3) gerçekten güzel olmuş.
Emeği geçenlere gerçekten çok teşekkürler.
Ben bu sayıları biriktirip yıllık albüm halinde bile saklayabilirim.:-)

Dün akşam boş bir zamanımda hızlıca birşeyler karaladım:

http://erkan.linux-sevenler.org/sistemkutuphaneleri.html
http://erkan.linux-sevenler.org/firefox.pdf

Birisi Abiword diğeri Lyx ile hazırlamaya çalıştığım için istediğim
formatı henüz bulamadım.

Eğer, hazırla koyalım derseniz, yazıları daha güzel bir format ve
türkçeleri düzeltilmiş olarak tekrar gözden gecirebilirim.

Yok hayır gerek yok, bu konuları istemiyoruz derseniz, başka bir amaç
için yazıları kendi sitemde kullanabilirim.

erkaN