Re: [Edergi-cg] Linux dergisine BSD yazisi nasil olur?

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 11:22:32 EET

Merhabalar...

Quoting Huzeyfe ONAL <honal@ford.com.tr>:

> Uygun gorulurse *BSD(FreeBSD/OpenBSD) ailesi icin her sayi bir yazi
> gonderebilirim.

"Penguence, LKD'nin örgütledi&#287;i bir dergi olmas&#305;na ra&#287;men, tüm
aç&#305;k kaynak dünyas&#305;n&#305; hedeflemeli, kapsamal&#305;, o
dünyan&#305;n sesi olmal&#305;d&#305;r." - Mustafa Akgul

Hocam'in dedigi gibi tum acik kaynak dunyasini kapsamak hedefimiz.
2.sayi taslaginda soyle bir satir var :)

7 – BSD Ailesine Bak&#305;&#351; (Huzeyfe Önal)

Konu basligini ben uydurmustum. Sizin daha onceki epostaniz sonrasinda adinizi
eklemis olmama ragmen size geri donmeyi unutmusum. Kusuruma bakmayin:)

2.sayi yazi icin Openoffice sablonunu ozelden iletiyorum.