[Edergi-cg] dergi tasarimi (ozur)

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Fri 04 Feb 2005 - 17:51:22 EET

dun aksam yazdigim dergi tasarimi maili gercekten okunmuyacak kadar kotu
durumdaydi herkesden ozur dilerim.Durum boyle olunca maili bir kez daha
yazmaya karar verdim.

arkadaslar maillistte genelde derginin pdf olarak cikmasini istiyoruz bende
ve diger arkadaslar ama dergi pdf halinde cikmasi ise oyle office dokumanini
pdf yapmakla olmaz diye dusunuyorum. bunun içinde bende basit bir dergi
formati hazirlanmali diye dusundum.Ve kendim deneyim dedim. ben bir dergide
yazarlik yapiyorum ve yazilarimizin tasarimi yapilirken az cok gormuslugum
var bir dergi tasarimi ne deri ne deildir diye ve bende bu bilgimi
kullanarak tasarimi yapayim dedim

cunku bir dergi tasarimi icin grafikerler genelde cok yukulu miktarda para
isityorlar ve dergimizin bu parayi veremiyeceginden ama dergi olabilmesi
icin bence gorsellik safhasinda en onemli basamak olan tasarimimnda olmasi
gerekliliginden dolayi ben yapayim dedim

ilk kez bir tasarim yaptim tabi suan oyle uzerinde cok calisilmis bir
tasarim deil ama dergi hakkinda azda olsa fikir verebilecek sekilde bir
tasarim bu sizin fikirlerinizi bekliyorum eger begenirseniz devam edecem
uzerine dusecem yok begenemzseniz bosuna vakit oldurmemis olacagim

tasarimin adresi www.geocities.com/uyarertalat/magazin.pdf bu magazin bolumu
icin hazirladigim tasarim birde haber bolumu icin var ama daha duzgun bir
durumda deil fikirleriniz bekliyorum arkadaslar

Kolay gelsin :) Talat