Re: [Edergi-cg] Penguence PDF beta meta

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 01:20:47 EET

Merhabalar...

Quoting Ozer Tayiz <info@teknobilge.com>:

> Walla ben son derece beğendim. Benim kafamdakinden kat kat daha görsel
> ve renkli olmuş. Ben henüz küçük ve abonesi az bir dergiyken, çok daha
> sade bir şey düşünüyordum, kapaksız mapaksız mesela...
Grafiker degilim, sade olsa daha rahat ederdik ama ele gune karsi
"linux renksiz menksiz birseymis" dedirtmemek lazim dedik:)

> Şimdi bunu bastırınca renkli bastırmak lazım. Birim maliyet artacak
> demektir kapak dışında hiç değilse tek renk falan kullansak?...
Sadelik guzel birsey de tek renk biraz renksiz olur gibime geliyor.

> PDF elimde bir dolanayım bakayım renkli baskı/fotokopi kaça çıkıyor bu
> dergi.

Bu sayi yazicidan cikti alinarak okunacak diye dusunmedik.
umarim ilerleyen sayilar'da o amacimiza da ulasiriz:)