Re: [Edergi-cg] Penguence Sayı 3

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 13:44:27 EET

Çar 07 Ara 2005 23:23 tarihinde, izlem Gozukeles şunları yazmıştı:
> Merhaba,
Merhabalar,

> Oncelikle sana cok tesekkurler.
> Nerede/ne zaman iciliyor? :)
> Bir de is modellerindeki yazi da 1. dipnot'u yanlis yollamisim.
> dogrusu:
> http://www.gnu.org/gnu/initial-announcement.html

Ben de PDF için benzer bir istekte bulunacağım..
PDF dosyasını demin inceleme fırsatım oldu ve Gezgin Penguen'deki linklerin
tümü PDF'de yazı olarak görünüyor. PDF'den bir yazıyı kopyalamanın mümkün
olmadığından okuyucu o linki elle yazmaya çalışacaktır..(Ki oradaki linklerin
bir çoğu elle yazılamayacak kadar uzunca ;) )

Eğer PDF dosyasında bir yenileme yapılacaksa bu linklerin "link" olmasını
sağlayabilir misiniz?

(Aslında köşede yenilemek istediğim bir-iki haber(mesela "Pardus
meraklılarına.." başlıklı haber) var fakat şu sıralardaki fazlaca
meşguliyetimden dolayı bu hafta ilgilenmem pek mümkün görünmüyor :-( )

İyi çalışmalar,

--
	Arda Çetin
http://arda.linuxmarket.org