[Edergi-cg] tashih

From: Seyfi (seyfinindunyasi@yahoo.com)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 14:09:41 EET

merhaba
  bana tam bitmiş ve birleştirilmiş halini yollarsanız daha iyi olur. kendime ait bir bilgisayarım ve internetim olmadığından şuan çıktı alıp düzeltirim. memnuniyetle..

  seyfi

Erhan Ekici <erhan@uzem.itu.edu.tr> wrote:
  Merhabalar...

Quoting Hakan Uygun :

> Arkadaşlar,
>
> Erhan'ın önerileri ve uyarıları doğrultusunda yapılmış küçük değişiklikler ve
> Gömülü font düzeltmesi ile birlikte yeni sürüm :
>
> http://penguence.linux.org.tr/dosyalar/penguence3b2.pdf

Dergideki yazilarda bazi imla/yazim/eksik karakter hatalari gozume carpti.
Eger Seyfi Genc hala bu listedeyse(2.sayida duzeltmelerimizi yapti) duzeltmeler
icin son halini ona yollayalim mi? Zaten yanlis hatirlamiyorsam yardim etmek
istedigini belirtmisti.

Yapilan degisiklikler icin tesekkurler, elinize saglik :)