Re: [Edergi-cg] Sayı 3 Alfa

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Fri 02 Dec 2005 - 00:43:00 EET

Prş, 2005-12-01 tarihinde 16:45 +0200 saatinde, Hakan Uygun yazdı:
> Merhaba arkadaşlar,

Merhaba,

> Uzun zamandır beklenen Penguence Sayı 3 bitti bitiyor...
>
> Aşağıdaki dosyalar sayı 3'ün sayfalarını oluşturacaklar...
>
> Fikir ve Önerilerinizi bekliyoruz...

yazıların tamamını okumak için pek vaktim olmadı ama iyi görünüyor,
sadece Acrobat Reader'da yazı tipleri biraz garip görünüyor, ama Evince
ile açtığımda herhangi bir sorun yok. Sayfa başlarındaki
"penguence"lerin rengi pek iyi görünmüyor gibi, daha farklı renkler
olmalı bence, demek istediğim penguence yazısı ile arka plan rengi
birbirine fazla yakın :)

Şimdilik bu kadar.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

.''`. : :' : Born to use Debian. `. `' GPG KeyID: 3DD6DF91 `- Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91