Re: [Edergi-cg] Penguence

From: Server Acim (serveracim@gmail.com)
Date: Wed 10 Aug 2005 - 21:25:11 EEST

Ben bir TUX MAGAZINE okuruyum. Muhakkak o dergiye bakmışsınızdır ancak yine
de ben size web linkini göndereyim. Benim kişisel sayfamdan da zaten bu
dergiye bir link var.

Kişisel Sayfam:
http://web.inonu.edu.tr/~sacim

Tux Magazine Linki:
www.tuxmagazine.com <http://www.tuxmagazine.com>

Ben yeni sayı için (3.Sayı) bir yazı göndermiştim. Acaba bu yazımı dergide
yayınlayarak değerlendirmeyi düşünüyor musunuz? Yeni görevinizde başarılar
diler, elimden gelen katkıyı sağlamak isterim. Sevgilerimle.

Server ACİM

On 8/10/05, Hakan Uygun <hakan.uygun@linux.org.tr> wrote:

> Merhabalar,
>
> Penguence dergisinin, yönetim ve üretimini, Hakan Uygun ( Genel Yönetmen
> ),
> İzlem Gözükeleş ( Yazı İşleri ), Selen Uğuroğlu ( Teknik İşler ) olarak
> üstlenmiş bulunuyoruz.
>
> Derginin ortaya çıkışı ve bugüne gelmesinde büyük rolü olan başta Erhan,
> Devrim ve katkıda bulunan herkese çok teşekkür eder desteklerini
> kesmemelerini isteriz.
>
> Yeni sayının çalışmalarına başlamış bulunuyoruz. İşlerin devralınması ve
> düzenleme süreci devam etmekle birlikte önümüze iş planı taslağı olarak
> [...]

Server Acim
Composer
Malatya- TURKEY
http://web.inonu.edu.tr/~sacim