Re: [Edergi-cg] Pengunce Sorular...

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Tue 26 Apr 2005 - 19:04:34 EEST

Sal 26 Nis 2005 20:33 tarihinde, Erhan Ekici şunları yazmıştı:
> Merhabalar...
Merhabalar,

> Evet enteresan....

Bence pekte enteresan ve şaşılacak bir durum değil. Konuyu en başından belli
takip ediyorum, ayrıca bu güzel düşünceleri Başarı-CG'de de uygulamak
istiyorum.
Fakat bir günün 24 saat olması sebebiyle kendi işlerimi bile hep bir sonraki
güne ertelemem sebebiyle ses çıkartamadım kendi adıma.
Listedeki diğer üyelerinde aynı durumda olduklarını düşününce elden birşey
gelmiyor. Ayrıca şahsen fikirler o kadar güzel ki üzerine eklemeyi düşündüğüm
hiç birşey çıkmadı.

Umarım ki, yazın şimdikinden daha fazla gönüllü çıkacaktır. (O zamanda kimse
çıkmazsa ben çıkabilirim.) Hem bu arada sınavlar, şenlik, yoğun iş temposu
gibi hede hödöler bitmiş olur ;-)

--
Arda Çetin                   <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A