Re: [Edergi-cg] CG listesi

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Sat 23 Apr 2005 - 18:02:18 EEST

Merhabalar...

Quoting "A. Murat Eren" <meren@uludag.org.tr>:

> Ornegin ben bir oneri beklendigini bilmiyordum efendim, oneri ve
> goruslerimle destek olabilirsem mutlu olurum; fikirlerim emrinize amade.

> 3. sayi ile ilgili "izleyecegimiz yol" derken neyi kastediyordunuz? Belki
> biraz daha acarsaniz insanlar daha fazla katilim gosterebilirler. Ornegin
> hangi yazilara yer verelim hangi konulari ele alalim gibi bir sey mi ki?

izleyecegimiz yoldan kasit senin de(yoksa bu "de" ayri yazilmayacakmiy di?
neyse..) belirttigin konular elbet. Dergide nelere yer verelim? 2. sayida goze
carpan eksiklikler nelerdir? bunlari bilelim ki sonraki sayilarimizda ayni
hatalara dusmeyelim.

Ayrica dergi icin daha aktif calismak isteyen insanlar var diye hatirliyordum bu
listede. Onlari dogru yonlendiremedik. Bunlari da konusalim derim.