Re: [Edergi-cg] PDF #2..

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Thu 21 Apr 2005 - 08:50:00 EEST

 Merhabalar,

On Thursday 21 April 2005 04:43, Erhan Ekici wrote:
> Tabii bizim yogunluktan dolayi burada atladigimiz nokta bu dusuncemizi
> yazarla
> yani sizinle paylasmamak oldu. Bundan dolayi size bir ozur borcluyuz.

 Rica ederim, dergi hepimizin ve en cok da sizin emeklerinizle varlik
gosteriyor, benim su anda burda olusum ve sizin orda olusunuzun tek nedeni
cesaret gosterip boyle bir sorumlulugun altina girmis olmaniz; kimse kimseye
bir sey borclu degil.

 Fakat son bir istegim olacak uygun bir vaktinizde yapabilirseniz sevinecegim:
su anda sitede link verdiginiz PDF benim size gonderdigim Ofis belgesinin
dogrudan PDF'e export edimis hali, ben de dun gece size gonderdigim Ofis
belgesinde eksik kalan kisimlari dergi'den kopya cekerek duzenlemis ve PDF
yapmistim.

 PDF'in bahsettiğim hali [1] adresinde, eger ikisini yer değiştirirseniz bana
gore daha iyi olur.

[1]http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/belgeler/aak/acik_anahtarli_kriptografi.pdf

 Bu da size verdiğim son rahatsizliktir umuyorum..

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren at uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x527D7293, 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4 BD11 FE46 2B92 527D 7293 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -