[Edergi-cg] PDF #2..

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Wed 20 Apr 2005 - 17:35:58 EEST

 Merhabalar,

 PDF'in çıktığını öğrenince şöyle bir göz atayım dedim, genel olarak çok
beğendim, ellerinize sağlık. Fakat kriptografi yazısı ile ilgili uğdadığım
hayal kırıklığını size iletme isteğime engel olamadım..

 OpenOffice.org formatındaki dosyanın HTML'e export edilip formüllerin
imajlara çevrilebildiğini bildiğinizi tahmin ediyorum, web sayfasındaki
halinde de formüller yoktu. PDF'te olacağını tahmin ettiğim için fazla
önemsememiştim o durumu. Fakat şimdi gerçekten üzüldüm..

 Bana sorsaydınız bu hali ile koymayın, ben bir sonraki sayıya formüllerin
hepsinin düzgün imajlarını size gönderirim demekten çekinmezdim sanırım. PDF
içerisinde siteden okuyun yazıyor, sitede de ofis belgesinden..

 Herneyse tekrar elinize sağlık..

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren at uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x527D7293, 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4 BD11 FE46 2B92 527D 7293 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -