[edergi-cg] Re: Beyin Firtinasi

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.org)
Date: Thu 15 Jul 2004 - 00:41:34 EEST

Quoting Erhan Ekici <erhan@uzem.itu.edu.tr>:

> Merhabalar...
Merhaba,

> [...]
> &
> SGML). Bu sebeple bir sablon, template hazirlanmasi gerek. Bu konuda bilgi,
> deneyim sahibi penguenler araniyor.Boylece bu yazilarin cesitli formatlara
> donusturulmesi(pdf,html,dvi,txt vb.) islemini kolaylikla yapabilelim.
>
> Bunun disinda dergi icin teknik & genel yazilar konusunda ilgi ve bilgisine
> guvenilen bazi arkadaslarimiz ile bir danisma kurulu olusturuyoruz.
>
> Yazismalar bitince Danisma Kurulu listesini 2-3 gun icinde bu listeye
> atacagim.
>
> Bastada soyledigim gibi oncelikle icerik anlaminda onerilerini,

Oncelikle ben su acidan bakmak istiyorum: "Ben nasil bir Linux e-dergisi okumak
isterim?"
Eger bu sorunun cevabini kendimize verebilirsek, umuyorum ki ortaya iyi bir
sonuc cikartabiliriz.
Sahsi cevabim; Linux adina aradigim hersey(A'dan Z'ye kavrami), bana lazim
olucak teknik(cok asiriya kacmayan bir teknikten soz ediyorum) dokumanlar,
gundemdeki onemli GNU/Linux(yeri gelir diger onemli teknolojik) olaylarindan tek
bir "merkez"den haberleri alacagim, ve yine gundem ile alakali kose yazisi
tarzinda su gibi(rahat okunur) dilde yazilmis makalelerin yer aldigi bir e-dergi...

--
Arda ÇETIN
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org