[Edergi-cg] Yazi Teslimi ve yazi yaziminda dikkat edilmesi gerekenler

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Thu 09 Dec 2004 - 15:45:00 EET

Arkadaslar benim soyle bir teklifim var bilmiyorum ne kadar katılırsınız ama
en azından bizim dergide yazı teslimi boyle işliyor dergi yazı teslimi son
tarih 15 idir ayın tabi bu bizim dergide basım olayının olmasından dolayı
biz yinede en son tarihi 20 ye cekelim vede oyle 20 sinde herkez bi anda
teslim etmez dusunsenize grafiker ne hale gelir. grafikeri bunaltmamak hemde
derginin kontrolu ve geri donusumunu kolay yapabilmek için her bolumun kendi
ait bir teslim tarihi olması gerek bence.bunun disinda bilmiyorum
grafikerimiz var mı ama yazılarımızda kullandıgımız resimleri lutfen
olabildigince buyuk birsekilde dosyasını teslim edelim. yani yazının
içerisinde monte edilmis sekilde deil.ek olarak yazımızın içerisinde
kullandığımız resimlerin alt yazıları olsun cunku okuyucu herzaman resimde
ne demek istediginizi anlaya bilir hemde hos oluyor diye yazımızın sonuna
resim1:Kde den genel görünüs
Resim2:Gnome dan genel gorusuz seklinde kullandıgımız resimlerin alt
yazılarını ekliyelim bunlara ek olarak yazımızın bir spot baslıgı bir kendi
baslıgı birde alt baslıgı olmalı buda konuyu acıklayıcı olması acısından
gereklidir. mesela Spot baslık :Linuxun en kolay dagitimi baslik:Mandrake
Linux alt baslik:Bu ay sizin icin Mandrake Linuxu inceledik gibi ... Ek
olarakta yazılarımızda lutfen ben sen yada tekil sahislar kullanmayın yani
biseyi yaptınız mı ben yaptım ben buldum demeyin biz bulduk biz yaptık deyin
bu her ne kadar siz hazırlayan olarak tek kişde olsanız okuyucuya butunluk
birlik beraberlik hissi verir.tabi ek olarak yazarada aynı hissi verir.

Su an itibariyle fikirlerimim bunlar sizinde yorumlarınızı bekliyorum benim
uzun sureden beri erhan abiye sordugum ve cevap bekledigim konuda buydu...
:)

Kolay Gelsin....