Re: [Edergi-cg] Dergi isleyisi

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 13:26:21 EET

Merhabalar...

Quoting talat uyarer <uyarertalat@hotmail.com>:

> Demiştidiniz ki pazartesi derginin işleyişi hakkında bir dokuman verecem
> bugun salı aksamı oldu ama hala dokuman yok :( ne oldu yoksa vaz mı caydık?
> yoksa isterseniz hepimiz yazarlar olarak oturalım (yada grup olarak) bi
> toplantı yapalım derim ben hem aklımızda kileride soyliye biliriz hemde
> herkesin uyabilecegi bir dergi işleyisi cıkar ama yinede siz bilirsiniz :)

Yogunluktan dolayi bazi noktalari atlayabiliyoruz. Umarim bir daha
atlamayacagiz. Web sitesinde calisma grubu ile ilgili sayfalari hazirladim ve
webe yerlestirdim. Web de bir tek dergi icerigi ile ilgili sayfalar su an yok.
E-Dergi ciktigi gun o sayfalarda yayinlanacak.

Dergi isleyisi hakkinda fikir edinebilirsiniz.

http://edergi.linux.org.tr

Fikir, oneri?

Dergi surecinin tarih plani ise soyle:

1-2 Ocak PDF halini hazir ve nazir olacak gorecegiz. Boran?
Bu hedefin tutmasi icin 20 Aralik ta icerik calismasi dondurulacak.
Sadece grafik, PDF hali, Web sitesi calismalari yapilacak.