Re: [Edergi-cg] Daha fazla bilgi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 16:48:13 EET

Merhaba,

Tue, 30 Nov 2004 13:15:40 -0800 (PST) tarihinde Boke Yuzgen
<yuzgen@yahoo.com> soyle yazdi:

BY> Bir web sitesi olacaksa, zaten elektronik ortamda bilgi paylasimi
BY> problemi yok demektir. Insanlar orada bir araya gelecektir. Forum vb.
BY> ile katilim da saglanacaktir. Yazilan makalelerden aylik bir
BY> seckinin bir editor tarafindan olusturulmasi ve PDF haline getirilmesi
BY> kolay bir is gibi gorunuyor. Ikisi biribiriyle baglantili olacak,
BY> degil mi? Yoksa yazilar bagimsiz mi yazilacak?
Aslinda bir forum, vb ile dergiyi butunlesik bir web sitesi haline getirmek
yerine sadece dergi olmasi hedefleniyor saniyorum. Yani PDF'in HTML hali
derginin web sitesinde x sayisi olarak yer alabilir bu durumda.

BY> Linux kullanicisina Firefox, Mozilla vb. tanitmak, mazur gorun ama
BY> bence abesle istigal etmektir. "Gercekten" ne fayda getirecek?
Aslinda e-dergi "sadece" mevcut Linux kullanicisini hedeflememeli bence.

Bircok Linux'a yabanci ya da cok yeni baslamis insan da o dergiyi
okuyabilir. Google'da bir arama sonucunda da bulabilir. Belki bir ciktisini
alip bir arkadasiniza okumasi icin iletebilirsiniz.

BY> Konusunda uzman yazarlarin "ders" niteliginde yazilari (orn. "PHP
BY> uzmani Erhan Ekici'den x seviye kullanicilara x ay surecek dersler")
BY> yararli ve cazip olabilir.
Kesinlikle (o da) guzel olur.

BY> Ancak once iyice anla(s)mak gerekiyor.
Herhalde bunu en iyi tartisa tartisa yapacagiz :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694