Re: [Edergi-cg] Derigye Bölüm önerisi

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 16:52:27 EET

Merhabalar...

Quoting talat uyarer <uyarertalat@hotmail.com>:

> ben boyle yaz1 yazmak isterim ama gimpi yada photoshopu benden iyikullannan
> ki_iler varsa onalrin yazmasi taraftariyim yazi bana nemzan son teslim
> tarihi dersen ozaman hazir olur. bide haber bolumunun son teslim tarihi
> nezman ve kac karakter onun hala soylemedin erhan abi ....

Su andan itibaren eline gecen haberleri burada bizimle paylas. Bir havuzda ben
biriktirecegim. Daha sonra senle bunlari(diger liste sakinleirninde
fikirleriyle)
eleme yapip ceviri, duzenleme falan islemlerinden gecirecegiz. Sinirmizin su an
bi anlmai yok. Oncelikle havuz olusturmamiz gerek.

PS: "Abi" yok. kisaca Erhan, Talat, Ahmet, Mehmet de. Daha o kadar yaslanmadim:)