[Edergi-cg] Derigye Bölüm önerisi

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 11:09:26 EET

Arkadaşlar internette sörf yaparken bi anda karşıma
photoshopta nasıl yanan yazı yaparım yada fotoshopta montaj
...vs seklinde bir cok konu cıktı karsima benimde aklima su geldi
bilmiyorum uygun mudur amaben linux dunyasında hic gormedim vede
aklıma gelince buyuk bir eksik olarak gordugum Gimpde yanan text
yapmaya yada iste gimp montaj seklinde yazılar photoshop ile gimp bence
hemen hemen es deger de yazılımlar neden ozaman biz linux
kullanıcıları olarak her iki platformda calısabilen
gimpimizi firefox gibi tanıtmayalım bence dergimize boyle bir
atolye bolum koyalım ne dersiniz ?