[linux-sohbet] sendmail

---------

From: ismail (ismail@ibu.edu.tr)
Date: Wed 26 Feb 2003 - 12:10:25 EET

    Merhabalar,
        Redhat 8.0 kurulu bir makinada sendmai-8.12.7 versiyonunu calistiriyorum.Sendmail.cf'in aşağıdaki satırında Addr:Redhat yüklü makinanin IP numarasını yazıyorum
    O DaemonPortOptions=Port=smtp,Addr=my Ip Number,Name=MTA
    ve terminal penceresinde telnet my_host_name 25 yaptığımda cevap alıyorum ve sendmail bu şekli ile dışarıdan mail alıyor ama pine ile mail göndermeye kalktığımda sending mail diyor ve takılıyor pine kill etmek zorunda kalıyorum bu konuda yardımıcı olabilirseniz çok sevinirim
    ismail